Головна » Статті » Розробки уроків |
Завдання І (шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з української мови та літератури 7 клас Українська література І. Напишіть твір-роздум на тему „ Яку професію я вважаю за найважливішу?” 12 б.
ІІ. Дайте відповіді на запитання, дотримуючись чіткості й лаконічності у висловлюваннях. 5 б. 1. До якої групи лірико-побутових пісень належать козацькі та чумацькі пісні? (__________________________________________________________). 1. У чому полягає секрет розміру коломийкового вірша? (___________________________________________________________________). 1. Які мовні засоби надають повісті І. Франка «Захар Беркут» особливого колориту, неповторності? (____________________________________________________________________________________) 1. Яка основна думка балади Т. Шевченка «Тополя»? (__________________________________________________________________________________). 1. Про який твір сказано так: «Внутрішня структура цього пристрасного монологу побудована на поступовому підвищенні: від спокійного плинного звертання до слухачів відбувається наростання емоцій»? (__________________________________________________________________________________). Українська мова І. Запишіть речення, розставляючи пропущені розділові знаки. Зробіть повний синтаксичний розбір (підкресліть члени речення, надпишіть над ними частини мови, дайте характеристику всій конструкції). 8 б. Мороз прилине синьо і прозоро розвісить скрізь сивий дим інею. (__________________________________________________________________________________ (__________________________________________________________________________________). (__________________________________________________________________________________ (__________________________________________________________________________________). ІІ. Вкажіть іменники жіночого роду. Доберіть до кожного з них прикметники, узгоджуючи їх граматичні значення. Словосполучення запишіть. Адреса, продаж, дівча, непосида, Перу, путь, кенгуру, авеню, собака, бідолаха, нероба, ступінь, м’якуш, мати. 5 б. (__________________________________________________________________________________ (__________________________________________________________________________________ (__________________________________________________________________________________). ІІІ. Утворіть слова за допомогою суфіксів –ськ(ий) або-ств(о): 5б. Чукотка, Прага, Париж, Сиваш, латиш, товариш, казах, рибалка, брат, людина. (__________________________________________________________________________________ (__________________________________________________________________________________ (__________________________________________________________________________________). ІУ. З’ясуйте синтаксичну роль інфінітива. 5б. А) Дали наказ виступати. Б) Ми повинні вчитися. В) Наказали виступати. Г) Прийшли вчитися. Д) Вчитися – наш обов’язок. (__________________________________________________________________________________). (__________________________________________________________________________________). (__________________________________________________________________________________). (__________________________________________________________________________________).
Усього 40 б.
| ||||||||||||||
Переглядів: 428 | |
Всього коментарів: 0 | |